Raport dostępności
MINISTERSTWO FUNDUSZY POLITYKI REGIONALNEJ ute Wspólna 2/4* (1)-926 Warszawa |
|
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r. Termin przekazania: do 31.032025 r. |
|
Numer identyfikacyjny REGON: 15155958100000 |
Nazwa i adres podmiotu publicznego: Miejskie Przedszkole nr 27 |
![]() |
|||
![]() |
|||
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce pubficznej (Dz U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust, 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
E-mail kontaktowy osoby, która vorpełniła formularz |
|
Telefon kontaktoĂvy |
342640925 |
Data |
02-01-2025 |
Miejscowość |
Częstochowa (miasto) |
Lokalizacja |
siedziby |
podmiotu |
Dział |
1. |
Dostępność |
architektoniczna |
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów 1 |
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne 1 |
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych |
2 Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
a. Liczba budynków, w których podmiot umożiiwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
be Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń 1 |
Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (nie) O Środki techniczne (nie) O Zainstalowane urządzenia (nie) |
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego 1 |
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
5. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
a, Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia Procedury ewakuacji Sprzęt lub miejsce do ewakuacji Pracowników przeszkolonych tub ratowania (tak) lub ratowania (nie) z procedur ewakuacji lub ratowania (nie) |
b. Liczba budynków, w których D0dmiot zaDewnia osobom ze szczeRólnvmi Dotrzebami możliwość ewakuacii |
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/ środków wspierających komunikowanie się? |
|||
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
TAK (nie) NIE (tak) |
||
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
TAK (tak) NIE (nie) C] |
||
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, M MS lub komunikatorów internetowych |
TAK (nie) NIE (tak) |
||
d. Komunikacja audiowizualna, w tym 2 wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
TAK (nie) O N {E (tak) |
||
Przesyłanie faksów |
TAK (tak) NIE (nie) |
||
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
TAK (nie) NIE (tak) |
||
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
TAK (nie) O NIE (tak) |
||
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka _migowego: od razu (nie) a wciągu 1 dnia roboczego (nie) wciągu 2-3 dni roboczych (nie) C] powyżej 3 dni roboczych (nie) |
|||
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
TAK (tak) |
||
2 Czy podmiot posiada urządzenia tub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
|||
a. Pętle indukcyjne |
TAK (nie) O Liczba |
NIE (tak) |
|
b. Systemy FM |
TAK (nie) Liczba |
(tak) |
|
c. Systemy na podczerwień (IR) |
TAK (nie) Liczba |
NIE (tak) |
|
d. Systemy Bluetooth |
TAK (nie) Liczba |
NiE (tak) |
|
e. Inne |
TAK (nie) C] Liczba |
NIE (tak) |
|
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności |
|||
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
1 |
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: |
|
Budynek częściowo dostosowany. |
![]() |
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (DZU 2023 poz. 1440), zwaną UdCî w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UZD).
Liczba prowadzonych stron internetowych |
|
1 |
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
|
|
Tabela zgodności stron z wymogami UdC |
|
|
Adres strony internetowej |
|
Zgodność z IJdC |
|
Zgodna (nie) |
Częściowo zgodna (tak)' Niezgodna (nie) |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
|
Zgodność z IJdC |
|
Zgodna (nie) |
Częściowo zgodna (nie) C] Niezgodna (nie) |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
Częściowa dostępność cyfrowa
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyina
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
TAK (nie) |
NIE (tak) M |
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
TAK (tak) |
NIE (nie) |
4. Czy podmiot zapewgią na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie TAK (nie) Cl swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
NIE (tak) |
|
Liczba wniósków - ogółem |
|
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
|
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: Ograniczona dostępność informacyjno komunikacyjna |
|
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał TAK NIE (tak) e wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej? |
|
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-kornunikacyjną |
|
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
|
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
|
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
|
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
|
z tego dotyczących wniosków o charakterze łączonym, tj. obejmujących równocześnie dostępność architektoniczną i informacyjno-komunikacyjną |
|
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności Bariery prawne (nie) Bariery techniczne (nie) Bariery finansowe (nie) Braki kadrowe (nie) Brak czasu (nie) inne (nie) Opis słowny |
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał |
![]() |
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot zapewniał TAK (nie) Cl NIE (tak) dostęp alternatywny? |
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
z tego w postaci wsparcia technicznego |
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) Cyfrowa (nie) C] Informacyjno-komunikacyjna (nie) |
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
|
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
||
Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej |
||
Główna przyczyna ot}ËžOwy zapewnienia dostępności cyfrowej Bariery prawne (nie) Bariery techniczne (nie) Bariery finansowe (nie) Braki kadrowe (nie) Brak czasu (nie) Inne (nie) Opis słowny |
||
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymałNIE skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) |
||
|
||
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
||
z tego pozytywnie rozpatrzonych |
||
z tego negatywnie rozpatrzonych |
||
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi Bariery prawne (nie) Bariery techniczne (nie) C] Bariery finansowe (nie) Braki kadrowe (nie) Brak czasu (nie) Inne (nie) Opis słowny |